Hoofdartikel Heemkundevereniging in tijdschrift

Een jaar geleden heeft Henk Hermans voor de Heemkundevereniging een inleiding gegeven over: De betekenis van de familie Aerthijs voor de oprichting van de parochie Ospel en de bouw van de kerk.
eeuw en de betekenis daarin van de familie Aerthijs.

Na deze avond voor de Heemkundevereniging heeft Henk Hermans zijn onderzoek verder doorgezet en zijn werk is onlangs verschenen als hoofdartikel in het Limburgs Tijdschrift voor Genealogie (van het Koninklijk LGOG). De leden van de Heemkundevereniging kunnen een exemplaar van dit tijdschrift (voor de prijs van € 7,50) bij ondergetekende verkrijgen. U kunt even een mailtje sturen of telefonisch contact opnemen. De bijlage op 2e blz. geeft een korte beschrijving van het artikel (17 pagina’s met de nodige afbeeldingen in kleur).

Met vriendelijke groeten,
Bert van Laer,
Voorzitter Werkgroep Genealogie HKV Nederweert,
Voorzitter Sectie Genealogie v/h Koninklijk LGOG.
Mail: vanlaer@home.nl
Telefoon 06-53 373 352